lördag 15 augusti 2009

Drinktime



2 kommentarer:

  1. Skål på er! Hoppas att ni hade en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Inte alls tokigt, sparar du en till mig? MB

    Peter,

    Jag skriver för jag vill informera om att jag startat en ny blogg, en trädgårdsblogg.
    http://mariaberg-garden.blogspot.com/, Marias Trädgårdsblogg.

    Här kommer jag bara att ha trädgårds relaterade inlägg och tanken är att sidan skall uppdateras 2-3 gånger i veckan.
    Min vision för bloggen är att det skall bli en samlingsplats där det kommer att finnas en gedigen kunskap, framförallt från er läsare.

    Sidan kommer att innehålla bla,
    Podcast- Inspelade ljudavsnitt som jag hoppas kommer att innehålla intervjuer med er och annat trädgårdsfolk.
    Reportage, från intressanta trädgårds tillhåll allt från Privata trädgårdar till Botaniska i Göteborg - har ni förslag eller önskemål låt mig få veta.
    En idé är att skapa en frölista, på något sätt så att vi här på bloggen lätt kan byta med varandra - så börja samla redan nu.
    Givetvis kommer jag att fortsätta visa fotografier på underbara blommor, tyvärr inte alltid med sort namn, men här kanske ni som läser kan hjälpa till.
    Inom överskådlig framtid kommer jag att lansera Kursen ”Att bli med trädgård” - en introduktion för den som precis fått trädgård eller där intresset för trädgård precis blivit väckt. Den kursen kommer att vara internet baserar. (Kanske inte något för dig, som redan sitter på så mycket kunskap men kanske en bekant till dig)
    Om jag fortsätter tänka fritt om denna blogg ser jag också, växtbytardagar och föreläsningar, vem vet kanske en gemensam trädgårds resa.

    Väl möt och hoppas vi ses på Marias trädgårdsblogg,
    http://mariaberg-garden.blogspot.com/,


    Ps. Om du vill och tycker det känns bra, skulle jag uppskatta om du vill informera andra, tack på förhand.

    SvaraRadera