fredag 16 januari 2009

Flera hus


Det blir ännu ett husinlägg i dag. För vad hittar man på när datorn på jobbet ser ut så här i flera timmar?
















Ja man kan ju drömma sig bort ett tag och titta på utsikten. Och vara himla glad att man har vackra byggnader att titta på.


























Kom att tänka på att jag sitter i ett av i mitt tycke Stockholms fulaste hus och har dessa vackra byggnader som utsikt. Alltså sitter dom i sina tjusiga lägenheter och lokaler och har en urtrist vy utanför fönstret. Frågan är vilket som är att föredra.

2 kommentarer:

  1. Ahhh - skrev ett "långt" inlägg om dina fina foton på hustaken mot blå himmel och att de kunde platsa i nya fotoutmaningen "365 foton 2009", där jag är med. Så nu har jag återupplivat min gamla mobilblogg och gjort om den. Ha en riktigt trevlig kväll, kram till er från mig =)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog välja att sitta i de fina husen istället framför 2 döda skärmar :-) Grattis i förskott på födelsedagen!
    Kram
    /Plymen

    SvaraRadera