söndag 11 januari 2009

Slapparsöndag


Om gårdagen var slitig så kan man säga att söndagen var totala motsatsen. Så här har jag tillbringat större delen av dagen.

I sällskap med fjärrkontrollen och Andrè Pops har jag följt dagens vinteridrott. Helt säkert från både förfrysningar och andra skador (det skulle vara zapptumme då).











Kul med svenska framgångar också, dels i slalomen men framförallt i skidskyttet. Fotade dagens bästa svensk Carl-Johan Bergman redan innan start.








I morgon är det dags för jobb igen efter två veckors ledighet. Undrar om jag minns hur man gör för att ställa klockan på 05.15?

3 kommentarer:

  1. Fast zapä-tumme är nog bra smärtsamt det med :-)
    Christer.

    SvaraRadera
  2. I sällskap med fjärrkontrollen och André... eeeh. Aha! Han var på TV alltså!! ;) Bodde granne med André när jag var liten (och han var ännu mindre - då - nu är han större men fortfarande yngre - än jag).
    Låter skönt med en riktig slappardag. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja det där ser gött ut att bara ligga i sängen och titta på kvalitativ TV!

    SvaraRadera