torsdag 8 juli 2010

Rosenyran fortsätter

I dag blir det godingen Westerland. Gillade egentligen inte färgen från början utan köpte den mest för att jag var "tvungen", det var halva reapriset eller något liknande. Men nu ångrar jag inte det köpet alls, gillar den så mycket, både färgen (färgerna) och den svaga men fina doften. Att den sen är oerhört tacksam och blommar rikligt gör ju inte saken ett dugg sämre.











Det här med rosor är ju riktigt kul. Vem vet, det kanske blir några fler såna här inlägg, flera knoppar står ju på kö för att slå ut och bli fotade.

3 kommentarer:

  1. I rätt sällskap är den underbar - och visst kan man ha den bara för doften.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Härlig färg..... Rosor kan man inte ha för många av (har jag upptäckt - men jag har alldeles för få...)

    Ha det gott!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Älskar Westerland, men tyvärr frös min ner i vintras - fast den har vuxit massor nu och har också knopp. Så snart så........

    SvaraRadera