fredag 14 oktober 2011

Mina bilder har kommit upp på väggen

I dag kom ramarna till bilderna som jag förstorat för att hänga upp i korridoren på jobbet. Jag kan säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet när tavlorna väl satt uppe på väggen.









Det blev en otrolig skillnad när det kom upp lite färg på de vita väggarna. Fotona här ger inte bilderna riktig rättvisa då det var svårt att undvika reflexer i glaset.





Har fått ytterligare frågor om bilderna är till salu så nu får jag väl börja fundera på priset...

Trevlig helg!

12 kommentarer:

  1. Fina bilder!Vad trevligt att få hänga dom på jobbet så att fler får se dom.
    Trädgårdsföreningen Acchleja kommer för att lyssna till Hannu jag har fixat biletter.
    Hälsningar Helena!

    SvaraRadera
  2. Kul att ni kommer. Jag hoppas och tror att det blir en höjdarkväll.// Peter

    SvaraRadera
  3. Shit Peter vad himla fina de blev, heeeelt imponerad!! Försökte välja ut en favorit, men det går helt enkelt inte, de är helt ljuvliga allihopa!! God work!!! Drop dead gorgeous!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra bilder du har tagit! Kan tänka mig att de lyser upp rätt bra där på jobbet. ;0) Blir lite sommar året om... kanske man skulle göra hemma också!? Så man slipper längta så förjordat till nästa sommar...

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  5. Vilka bilder!!! Jätte, jättefina. Jag förstår att du är nöjd. Nu blir det sommar året om! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Det var fint att få bilderna på väggen och trevligt för dig! Dom vackra blomsterbilderna förtjänar att betraktas och pryda väggen!
    Ha en fin vecka! /Bea

    SvaraRadera
  7. Grattis till dina vackra bilder som du ska va så stolt över..och sen till Hannu..hade glädjen att få lyssna på honom för ett antal år sedan..har fortfarande inte glömt hans inlevelse..ha det..Maria

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder! Hoppas du får sålt några också!

    SvaraRadera
  9. Visst är det maffigt att se sina bilder uppförstorade! Förut var det svartvitt i mörkerrum då blev det av men nu, nu väntar jag på att hinna måla väggarna och det ena och det andra innan (:D Men jag tror jag behöver lite blomster och fjärils bilder för att överleva vintern! (:D Jag får nog göra slag i saken och fixa till det.
    Förstår att du är nöjd, grattis till fina bilder!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Men oj, vad läckert! Förstår att du är nöjd, och vad häftigt att du kanske får sälja också då :)))

    Trevlig helg,
    Jenny

    SvaraRadera
  11. Hallå!
    Tänkte bara titta in o tacka för en jättetrevlig kväll!
    Hannu var ju i högform :-)
    O fikat var ju bara mmm den där muffinsen med pumpafrön på (tror jag)
    Jag fatta inte att det var du i entrén föränn Carro sa det...har ju bara sett din profilbild på FB.Men nu känner jag igen dig iaf.
    Hälsningar Helena!

    SvaraRadera