tisdag 4 oktober 2011

Nervös och stolt

Jag har blivit tillfrågad på jobbet om jag kunde tänka mig att förstora några av mina foton på blommor för att rama in och hänga upp på väggarna i korridoren. Jättekul att bli tillfrågad även om jag tycker att det är lite pirrigt. Nu har delar av min beställning kommit och jag kan säga att jag blev jättenöjd. Flera stycken som sett dem har redan sagt att de vill köpa bilder av mig, men det får vi se hur det blir med...



Har inga bilder på hur förstoringarna blev ännu, det får vänta tills jag hittat lämpliga ramar och dem har kommit upp på väggen, men några av motiven kan ni se i detta inlägget i alla fall.



Ingen är väl särskilt förvånad över motiven på bilderna, det finns ju några stycken blommor att välja på om man säger så....



Totalt blev det elva bilder, de här bilderna blev 30x40 cm stora och de bilderna jag fortfarande väntar på är 40x40 cm. Som sagt fler bilder kommer när de sitter på jobbets väggar.

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder, förstår att dom är populära, själv har jag just nu ingen kamera,,men jag är en för otålig människa för att ta bra kort så det blir aldrig så läckra som dina..ha en go vecka kram Monica

    SvaraRadera
  2. Men så himla kul!!!!! Grattis!!! Vilken bekräftelse att bli tillfrågad om en sån sak!!! Jag skulle ha blivit superglad! Bilderna du visar är ju riktigt riktigt fina så det är lätt att förstå intresset!!

    Stoooooooooooooor kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Visst är det de vackraste tavlor man kan ha - blommor alltså. Jag funderar lite på om man skulle våga sig på att beställa några. Man har ju lite foton;-)
    /kram Anette

    SvaraRadera
  4. Underbart vackra bilder- och tavlorna kommer säkert att glädja alla som går förbi!
    Det var en otroligt bra idé det här med att göra egna fototavlor, jag gillar att ha lite nytt att byta med på väggarna.
    Men...den sista tavlan jag gjorde slutade med att vi fick både måla om samt köpa ny soffa, så den tavlan kostade oss hela 30.000:-! Alltså gäller det att vara lite försiktig......

    SvaraRadera
  5. Jag har tillbringat en stund med att titta på dina fina bilder i bloggen. Du är ju helt suverän på att fånga det där lilla extra i en bild! Inspirerande!

    SvaraRadera